reklama

Bety

A začala som hľadať. Na internete, kde inde. Za domácu úlohu som dostala napísať nekrológ. Tri mesiace ubehli ako voda. Koncom mája boli titulné stránky plné Bety Majernikovej a automobilovej nehody. Chcela som byť aktuálna. To isté som chcela aj teraz, ale niečo ma ťahalo späť. Neviem prečo. Vrátila som sa k Bety Majernikovej a začala som hľadať. Na internete, kde inde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Musím sa priznať, meno Bety Majerniková mi nehovorilo nič. Hanbím sa, ale hej. Vygooglilo mi milión článkov o autonehode a špekuláciách s ňou spojených. Ale hľadala som niečo o Bety Majernikovej, nie o tom, čo sa stalo. Strávila som pri hľadaní informácií dobrých päť hodín. Počúvam piesne skupiny Noisecut a som v rozpakoch. Našla som asi tri rozhovory s Bety Majernikovou a našla som niekoľko nekrológov. Rozhovory sú skvelé. Sama seba som sa niekoľko krát pýtala, kde som žila, že som o takom človeku ako Bety nič nepočula. Neviem ten pocit, ktorý sa po prečítaní tých rozhovorov objavil opísať, ale je to porovnateľné s rozhovormi s pár ľuďmi, ktorých poznám, pri ktorých mám stále pocit, že človek pozitívne mysliaci, na nič sa nesťažujúci a život berúci tak, ako plynie ešte nevymrel. A prečítala som si isch viac krát. Príjemný pocit ostal. Potom sa objavilo niekoľko nepríjemných nekrológov, ktorých ústrednou myšlienkou bolo to, že zomrela pri autonehode. Taký nekrológ radšej nepísať. Ale aj najčítanejšie denníky musia z niečoho žiť. Nakoniec som prečítala nekrológ od Juraja Kušnierika. Ďakujem. Pri čítaní tohto nekrológu som mala pocit, že čítam o niekom, koho poznám, o niekom, kto mi bude chýbať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som rada, že som Bety Majernikovu spoznala. Viem, že to nie je dobre slovné spojenie, ale skúste si vypočuť texty skupiny Noisecut, možno to pocítite rovnako.

V jednom z rozhovorov sa jej autorka opýtala, či má radšej šperky, alebo hudbu. Odpovedala, že "rodinu najvác :)" Musela som sa usmiať a usmievala som sa do konca článku. Musela som. A potom som si prečítala, že "to dobro je najdôležitejšie". Kde som žila, že som v žiadnych novinách, časopisoch na Bety Majernikovu nenatrafila? Prajem si, aby som o takýchto Betkách viac počula, viac čítala, viac hovorila. Aby som sa o nich nedozvedela neskoro.

Alena Kesselová

Alena Kesselová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...neukáž čo v tebe je, lebo od teba budú veľa chcieť. A možno predsa len niečo ukážem :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu